HurryUp - Konkurrer i løping, sykling og langrenn

En sport tech plattform som gir deg topplister basert på dine favorittsegmenter.

App
B2C
Sport Teknologi

HurryUpOm prosjektet

Som ivrige brukere av Strava savnet vi muligheten til å ha en samlet toppliste basert på flere segmenter, i stedet for bare hvem som er raskest på et enkelt segment. Derfor lagde vi HurryUp, en sport tech-plattform der du kan konkurrere på flere segmenter i ulike idretter.

Vi er ansvarlige for konsept, visuell identitet, UX, UI og utvikling.

Besøk hurryup.no

idretter

Sykling, løping og langrenn

integrasjoner

Garmin, Wahoo, Polar and Suunto

timer

Fra idé til lansert produkt

Du kan opprette eller delta i konkurranser. En konkurranse består av flere segmenter innen sykling, løping eller langrenn. Samle poeng på hvert segment og klatre på den sammenlagte topplisten.

Du finner konkurranser du kan delta i ved å filtrere etter idrett og land. Du kan også sortere dem for å finne den som er nærmest deg.

Selv om offentlige konkurranser er en viktig funksjon i HurryUp, tror vi at private venneligaer vil være minst like populære. Dette er for klubber og vennegjenger som ønsker å konkurrere internt uten at noen utenfra kommer og stjeler 1. plassen.

Koble til Garmin eller en annen støttet enhet for å få alle aktivitetene dine automatisk lastet opp til HurryUp. Når du oppretter et nytt segment, kan du enten bruke en eksisterende aktivitet eller laste opp en .FIT-fil fra Strava.

Du er nummer 1. Kanskje den beste e-posten du kan få? Varsling via e-post er en viktig funksjon i HurryUp. Vi har laget et system som utløser e-poster basert på hvordan du presterer i konkurranser.

Logoen ligner utseendet til flagget man ville viftet når en deltaker krysser målstreken i en konkurranse. Dette signaliserer konkurranse og gir lyst til å konkurrere.

Ved å bruke Neue Haas Grotesk får vi en typografi som signaliserer profesjonalitet og pålitelighet. Men også en typografi som er tidløs og pålitelig på digitale skjermer.

Lyse farger blandet med en grå palett gir en sporty og aktiv stemning til det visuelle språket som fungerer like godt i brukergrensesnittet til produktet som på sosiale medier.

Vi har gjort alt fra bunnen av. Konsept, visuell identitet, UX, design og utvikling. Nå er applikasjonen lansert og prosjektet fortsetter med annonser, sosiale medier og promotering.

Har du lyst til å vite mer om HurryUp, eller trenger du hjelp til å utvikle din egen idé?

Kontakt Eirik

Eirik Fjellaksel

Daglig leder