En visuell identitet skal høres, synes og føles. Det er hjertet i din merkevare
Visuell identitetHjertet i din merkevare
Din visuelle identitet er hjertet i din merkevare, og den skal synes, høres og føles, samtidig som den representerer deg. Noen ganger starter vi helt fra bunnen av med en ny identitet, mens andre ganger er det en oppdatering av en eksisterende visuell identitet.
Awwwards - Site of the day
FWA - Site of the day
CSS Design Awards - Site of the day
Prosses
Slik jobber vi
1. Definere
Vi starter først med å forstå din merkevare og skaper en felles retning gjennom analyser og workshops.
2. Skape
Her tar din visuelle identitet form. Vi utvikler et konsept basert på innsikter og presenterer vårt forslag.
3. Produsere
Din identitet er satt. Nå lager vi alt materialet dere trenger for alle deres digitale kanaler.
4. Implementering
Nå er det på tide å oppdatere alle digitale kanaler. Vi kan bistå med oppdatering av nettside, digitale kanaler og design systemer som gjør at dere enkelt kan jobbe videre med nytt innhold.
Vi hjelper deg gjerne i gang med ditt neste prosjekt
Kontakt Marcus